Vásárlási feltételek


A termék kiválasztása

 
A vásárlónak lehetősége van választani(az oldalon szereplő képek illusztrációk a termékek a valóságban eltérőek lehetnek,Pl: színben, kialakításban, ezért kérjük ha az előbb említett paraméterek döntő  fontosságúak fegyék fel velnk a kapcsolatot egyeztetés céljából), illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Kosaram” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. 
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

A következő lépésben adja meg vagy válassza ki a szállítási címet. Amennyiben Ön regisztrált felhasználó, a rendszer automatikusan a regisztrációkor megadott szállítási címet fogja megadni. Itt lehetősége van megadni új szállítási címeket is. Továbblépéshez kattintson a "tovább" gombra.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási és fizetési módot (MPL futárszolgálat, személyes átvétel; utánvét, banki átutalás, készpénz). A rendszer automatikusan kiszámítja, hogy az Ön kosarában lévő termékeknek mennyibe kerül a szállítási díja, szállítási módtól függően. A Vásárlónak lehetősége van a felsorolt szállítási és fizetési módok közül bármelyiket kiválasztani. Amennyiben kiválasztotta az Ön számára megfelelő fizetési és szállítási módot kattintson a  „Tovább” gombra. 

A következő lépésben lehetősége van megadni számlázási címet. Amennyiben Ön regisztrált vásárló, a rendszer automatikusan a regisztrációkor megadott számlázási adatokat fogja itt megjeleníteni, de ugyanitt lehetősége van megadni másik számlázási címet. Ha az adatokat megfelelőnek találja kattintson a "tovább" gombra.

A "Rendelés áttekintése" oldalon megtekintheti vagy módosíthatja az Ön által megadott szállítási és fizetési módot, valamint a szállítási és számlázási címet. Továbbá megtekintheti a vásárolni kívánt termékeket, termékek árait, mennyiségét, a rendelés nettó összegét, a rendelés ÁFA összegét, a rendelés bruttó összegét, kedvezményes kuponkód felhasználása esetén a kedvezmény mértékét és összegét, a választott szállítási és fizetési módot, valamint annak összegét és a rendelésének végső összegét.

Amennyiben módosítani szeretné a rendelését, kattintson a "Számlázási információk", "Szállítási információk", "Szállítási mód", "Fizetési információk" feliratok közül a megfelelőre. Ha megfelelőnek találja a rendelését, és hajlandó véglegesíteni a rendelést, valamint elolvasta, értelmezte, elfogadja a vásárlási feltételeket. A "Rendelés elküldése" gombra kattintva véglegesítheti a vásárlását, a rendelése módosítására a továbbiakban nincsen lehetősége. A "megrendelés" gombra kattintással elfogadja, hogy az Ön által a kosárba helyezett termékeket, megvásárolja az AUF Bt.-től, melynek pontos adatai: AUF Bt., AUF Kereskedelmi és Szolgáltató kft., Címe: 6500 Baja, Szent Margit u. 11., Cégjegyzékszám: 03-06-107497, Adószám: 20515128-2-03, Bejegyezve: 1997/10/07


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a számláról, illetve a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, és utánvéttel történő fizetésre.

Banki átutalás esetén a rendelés teljes vételárát kell átutalni az alábbi címre: Kedvezményezett neve: AUF Bt.RAIFRAISEN BANK  
Számlaszám:  12065006-01563620-00100004.

A közlemény rovatba kérjük tüntesse fel nevét, és rendelésének a számát. Átfutási idő 3-5 munkanap. A rendelése az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra.

Utánvétes fizetés esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.


Szállítás:

Lásd szállítási feltételek.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. Ebben az esetben a megrendelő elállhat a megrendelésétől. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a Vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag hozzáférhető nem lesz. Panaszbejelentés az alábbi címen lehetséges: AUF Bt., 6500 Baja, Dózsa György út 141. vagy telefonon a +36 30 6474753-as telefonszámon.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. 
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.Továbbá tudakozóthaz http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html oldalon.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor.